voorbereiden-beursdeelname

5 tips die jou het best voorbereiden op een beursdeelname!

Voor de een voelt het als een verplichting, voor de ander is het een leuk uitje: deelnemen aan een beurs of evenement. Als bedrijf doe je er goed aan te netwerken en jouw dienst of product onder de aandacht te brengen. Maar hoe haal je het meest uit deze investering? Hieronder handige tips die jou op weg helpen!

  1. Zakelijke auto huren

Wanneer je gaat deelnemen aan een evenement of beurs dan moet je toch vaak naar het midden van het land. Ga je met meer mensen die kant op dan dat je kunt vervoeren? Kijk eens naar zakelijk auto huren. Voor zulke activiteiten die een paar keer per jaar plaats vinden is een nieuwe bedrijfsauto aanschaffen misschien wat overdreven namelijk. Kom je bijvoorbeeld uit Groningen en moet je veel spullen vervoeren? Kijk dan eens naar bestelbus huren Groningen. Zo kan je alles in een rit vervoeren!

  1. Wat wil jouw bedrijf uitstralen?

Op een beurs wil je dat mensen gelijk zien waar jouw bedrijf voor staat. Door authentiek te zijn en transparant weet men goed wat er verwacht kan worden en zorgt voor een vertrouwensband. Hierbij is aankleding, inrichting en het ophangen van Visuals essentieel.  

  1. Zorg dat andere mensen geïnteresseerd raken 

Op evenementen moet je opvallen tussen grote getallen bedrijven. Het wekken van interesse is daarom een must. Zorg dat het geheel klopt: de inrichting, kleding van werknemers, maar ook interessante producten die men kan zien of makkelijk kan proberen. 

  1. Ga met mogelijke klanten in gesprek 

Door vrijblijvend en geïnteresseerd met mensen in gesprek te gaan, kan je een vertrouwensband creëren. Ook blijft een goed gesprek in ons geheugen hangen. Dit kan je extra aankleding door een makkelijk te eten hapje klaar te zetten en een drankje. Ook kan je denken aan een leuke statafel of ander meubilair. 

  1. Geef personeel instructies

Stem goed het doel af met jouw personeel. Hoe benaderen we mogelijke klanten? Wat vertellen we ongeveer? Geven we visitekaartjes of alleen als de klant ernaar vraagt? Zorg dat jouw werknemers zich verdiept hebben en voorbereid op pad gaan. Op vertrouwen van goed werknemersschap kan je uitgaan, maar hier wat extra op stimuleren kan zeker zijn vruchten afwerpen!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *